Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

lørdag 2. februar 2013

Posekort

Har så sansen for slike posekort!... jaja... velkommen etter! :))

Gråpapirpose, arkt tror jeg er fra papirdesign??
blomster Papirdesign, brad Storyteller, stempel Kreativ Hobby,
fjær fra drømmefangeren til sønnen min, punch MS,
papp med acrylmaling, bit av en serviett og
bilde fra nett.




Utfordringer:

17 kommentarer:

  1. Så nydelig posekort !!
    Nydelig bilde og pynting.
    Ja de er så kjekk å lage disse.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  2. Aldeles nyyydelig posekort :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    unni
    Card and Scrap

    SvarSlett
  3. Beautiful Card! Love your image, and colors that you used!1
    Thank you for joining us at Sugar Creek Hollow!
    Hugs
    Heather

    SvarSlett
  4. Åh, dette var et herlig kort. Skikkelig flott pyntet.
    Håper du har det bra. Er så spent på om jeg treffer deg på Frei om 14 dager på scrappetreffet der.

    Stor klem fra meg ;-)

    SvarSlett
  5. I love your vintage postage stamps and the pretty pearl button. This is so beautiful. Thanks for playing in the Sugar Creek Hollow Vintage Lots of Layers challenge! See you again soon. Renee

    SvarSlett
  6. Det er så nydeligt et kort... så fint med postkort stemplet.
    Ha en fin dag, klemm

    Tak fordi du deltager i vores udfordring
    Hilsen Lissy
    DT medlem Card and Scrap

    SvarSlett
  7. Et nydelig posekort! Takk for at du deltar i NSHKs bursdagsutfordring. Håper å se deg i de to neste bursdagsutfordringene også!
    -Karen Elise-

    SvarSlett
  8. Gorgeous project. Love the vintage image. Thanks for joining us at Sugar Creek Hollow.
    Hugs!
    Cec

    SvarSlett
  9. Så lekkert det er!
    Tusen takk for at du deltar hos VU.
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  10. Nydelig!
    Takk for at du deltar på Vintage utfordringen:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  11. Kjempeflott posekort!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  12. Nyyydelig og sart..
    Takk for deltagelsen hos Card and Scrap
    Maria

    SvarSlett
  13. Så fint posekort dette var :) Takk for at du scrapper med oss i NSHK :)

    SvarSlett
  14. sooo pretty love this card all your elements work so well...so happy to see you at vintage unfordring...lizzi

    SvarSlett
  15. Tusen takk for nydelig bidrag til vår utfordring med å bruke fjær:)

    Smil fra Anne hos Papirdokkene ♥

    SvarSlett