Velkommen til bloggen min! :-)

Så hyggelig at akkurat du titter innom! :-)

Ble introdusert for en fantastisk "scrappeverden" høsten 2010 og siden har det blitt mye papir, lim og glitter.

Om du "scroller" deg nedover og titter litt rundt, vil du for det meste finne mine papirkreasjoner.
Lager mest kort, men prøver meg også på en LO i ny og ne. Stilen min tror jeg kan kalles "hummer&kanari".


Storkoser meg med denne hobbyen som har uante muligheter for utfoldelse på det kreative plan.
Liker også å strikke og hekle... så kanskje ikke alt som kommer
her er av papir! :-)

Blir veldig glad om du legger igjen en liten kommentar.
Ha en riktig fin dag!

tirsdag 23. august 2011

Veskekort

Har fått noen bestillinger på veskekort.


Arket er fra et engelsk blad jeg kjøpte en gang og stempel fra KH(?). Husker ikke hvor jeg kjøpte blomstene, men perlene er i allefall fra Kort og Godt! :-)

Utfordringer.
Sukkersøtt - monokromatisk

4 kommentarer:

  1. Nydelig veskekort, godt å se deg tilbake i bloggen. Ha en fortsatt fin sensommer ;-)

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert veskekort i fine farger.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Lykke til!

    SvarSlett
  3. For ei kjempe søt veske:O) Lekkert design!
    Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  4. HI. I cannot translate the page to see what you have written but I can see the beautiful project you have made and I think it is awesome. Thanks for sharing

    hugs julie

    SvarSlett